"Terrorista" en directo

    Comparte

    Soselo
    Novato/a rojo/a
    Novato/a rojo/a

    Cantidad de envíos : 22
    Reputación : 60
    Fecha de inscripción : 08/09/2010
    Edad : 31

    "Terrorista" en directo

    Mensaje por Soselo el Mar Oct 12, 2010 4:23 pm

    Un hombre llamó a Radio Galega y se identificó en directo como miembro de un antiguo grupo independentista, confesando ser uno de los terroristas que pusieron una bomba en una conocida discoteca. Esta historia volverá a estar de actualidad a través de una película en la que participa Loquillo.

    VIDEO:

    http://www.lasextanoticias.com/noticias/ver/terrorista_en_directo/285351

    Quizás no sea tan conocido como ETA, pero el Exército Guerrilheiro de Povo Galego Ceive (EGPGC), fue un grupo terrorista que cometió 90 atentados principalmente en la década de los 80. Estos datos formarían parte de la historia de nuestro país si no fuera porque una locución de la Radio Galega y una película han vuelto a poner a este grupo de moda después de que la Policía haya autorizado que la llamada de un terrorista confeso a la emisora se dé a conocer.

    Todo ocurrió durante uno de los programas de Radio Galega. Uno de los oyentes llamó por teléfono y manifestó que era uno de los antiguos miembros de este grupo terrorista, que cesó sus actividades en 1993.

    En principio la llamada podría haber sido interpretada como propia de un desequilibrado, pero los datos que aportó a los periodistas fueron tan certeros (muchos de ellos sólo podían ser conocidos por un terrorista), que el hombre consiguió demostrar que era quien decía ser. Aseguró que había colaborado con otros dos compañeros en un atentado en una discoteca. Ambos murieron en la explosión, pero él sobrevivió. El grupo cometió un error en la colocación de la bomba y explotó antes de tiempo debido a los decibelios de la música, matando a otro ciudadano e hiriendo a 49 personas.

    Durante la llamada a Radio Galega el terrorista se identificó como Manolo Chao, que poco después fue arrestado por la Policía. Aún cumple condena.

    La noticia vuelve a estar de actualidad porque Loquillo y otras personalidades vinculadas a la música están desarrollando una película sobre el particular, resucitando al mismo tiempo el recuerdo de aquel grupo terrorista del que poco se ha oído hablar en los últimos años, y cuyo objetivo era conseguir una Galicia independiente y comunista.

    Soselo
    Novato/a rojo/a
    Novato/a rojo/a

    Cantidad de envíos : 22
    Reputación : 60
    Fecha de inscripción : 08/09/2010
    Edad : 31

    Re: "Terrorista" en directo

    Mensaje por Soselo el Mar Oct 12, 2010 4:24 pm

    Vinte anos dos atentados: 11 de outubro de 1990

    AUDIO COMPLETO DA CHAMADA:

    http://ww2.crtvg.es/mu/25anosradiogalega/1990-inedito-atentado-discoteca-clangor

    A Radio Galega garda no seu arquivo milleiros de horas de gravacións con documentos sonoros únicos na historia do noso país. Voces históricas, narración de acontecementos, transmisións deportivas, programas e informacións son parte do acontecer dun pobo que ten na emisora pública de Galicia a cronista do seu acontecer diario.

    Un daqueles acontecementos foron os atentados terroristas que na noite do 11 de outubro de 1990 deixaron tres mortos e 46 feridos en diversos puntos de Galicia.

    Vilagarcía de Arousa, Vilanova de Arousa, Cambados, Pontevedra e Santiago foron aquela noite do xoves ó venres da ponte do Pilar as vilas escollidas polo Exército Guerrilleiro do Pobo Galego Ceibe para realizar os atentados. Despois das cinco da madrugada e case simultaneamente estouparon bombas en diversas localidades de Arousa.

    Poucos días despois dos atentados, unha persoa que se identificou como Manolo Chao, membro do Exército Guerrilleiro, reivindicaba en chamada á Radio Galega a autoría dos mesmo e a pertinencia de dous dos falecidos á organización.

    Aquela noite o redactor Xosé Luís Portela, convenceu ó membro que reivindicaba o atentado para que se deixase gravar e que chamase a un control para rexistrarlle o son.

    Dúas horas antes da madrugada do dia 11 de outubro, ás 2 e media da madrugada, centos de mozos gozaban do inicio dunha das pontes con máis repercusión no mundo estudantil compostelán. O lugar elixido era a discoteca Clangor de Santiago de Compostela, situada o pasar a ponte da Rocha en dirección O Milladoiro, e que hoxe acolle un restaurante.

    A esa hora un dos artefactos preparados polos terroristas estoupou, segundo parece accidentalmente, ocasionando a morte a tres persoas, dúas delas pertencentes, segundo parece ó grupo terrorista e unha moza que se encontraba gozando da noite. O atentado deixaría 46 feridos.

    Vinte anos despois daquela tráxica noite, e por primeira vez, emitimos integramente aquel documento histórico do que soamente se radiou un pequeno corte.

    O orixinal gravado en fita aberta, foi levado pola policía xudicial e aquela gravación nunca ata hoxe emitida en radio integramente, foi recuperada dunha copia que conservou no seu arquivo persoal un redactor da casa.

    As investigacións policiais descubriron que a chamada foi realizada desde Betanzos.

    Como? Polo son das campás que soan durante a gravación, e que serviron á Policía para saber que as chamadas á Radio Galega se fixeran desde unha cabina telefónica do centro da vila da Mariñas.

      Fecha y hora actual: Jue Dic 08, 2016 3:11 pm