[Iniciativa Comunista - I.C. d'Asturies] Crónica: Inauguración Espaciu Comunista Aida de la Fuente‏

Comparte
avatar
IeR
Comunista
Comunista

Cantidad de envíos : 198
Reputación : 404
Fecha de inscripción : 28/11/2010

[Iniciativa Comunista - I.C. d'Asturies] Crónica: Inauguración Espaciu Comunista Aida de la Fuente‏

Mensaje por IeR el Miér Abr 09, 2014 2:15 pm

Crónica: Inauguración Espaciu Comunista Aida de la Fuente‏



Castellano
El pasado viernes 4 de abril tuvo lugar la inauguración del Espaciu Comunista Aida de la Fuente con una mesa redonda sobre la represión en los movimientos sociales y contra quienes luchan por acabar con las consecuencias de la actual de crisis capitalista.

La mesa estaba formada por un imputado en nombre del CSOA la Madreña, dos imputados de la campaña Xusticia Social de Asturies en Pie y además, pese a que no figuraba inicialmente en el cartel, pudimos contar con la presencia de un camarada de Iniciativa Comunista de Madrid que nos dio testimonio de los últimos acontecimientos en la capital del Estado.

Los dos imputados de la campaña Xusticia Social explicaron sus casos remarcando la lucha social en la que venían desarrollando, con escenarios tan amplios como la anterior Huelga General y las huelgas mineras. Además realizaron un repaso por los últimos casos de represión en Asturies que afectan desde la lucha por el derecho al aborto como el movimiento contra el paro obrero. Toda una serie de procesos llenos de irregularidades que tratan de criminalizar la lucha de clases en Asturies.

También acudió un representante e imputado del CSOA la Madreña que nos explicó el desarrollo de la ocupación de la Madreña buscando conectar en todo momento con los/as vecinos/as del barrio obrero de Pumarín. También hizo énfasis en la importancia de difundir los objetivos de la ocupación como espacio colectivo y político, con la finalidad de normalizar la situación y evitar el rechazo del vencindario.

Por último intervino un camarada de Iniciativa Comunista de Madrid que realizó un repaso sobre los últimos procesos represivos de los últimos meses en la capital. Destacando la imputación de militantes de Iniciativa Comunista durante la última Huelga General, la criminalización del Centro Social Potemkin por la denuncia de los juicios políticos en Euskal Herría, así como las detenciones masivas de jóvenes estudiantes, antifascistas y feministas. También denunció la brutalidad policial contra las Marchas de la Dignidad y el caso del rapero Pablo Hasel.

El acto prosiguió con un interesante debate con el público donde se recalco la necesidad de difundir y apoyar las luchas, respetando siempre la voluntad de los y las imputados/as. Siendo conscientes de que en el camino para la destrucción del sistema capitalista, este tratará de reprimir y destruir a toda la lucha popular, pero no por ello ha de decaer la lucha.

Hoy más que nunca, es necesaria la unidad para resistir al capital y entendemos, tal y como señaló nuestro camarada en su intervención que ante la represión del sistema todo y toda compañero represaliado/a por luchar, con independencia de sus ideas, es un compañero/a en el camino hacia una sociedad que sirva a los intereses de la clase trabajadora.

Tras el acto compartimos un pincheo y música combativa para celebrar la exitosa apertura del Espacio Aida de la Fuente al que acudieron más de una treintena de personas. Esperamos que este espacio sea el lugar de encuentro de los y las comunistas asturianos/as así como el de todos y todas los/as revolucionarios/as.





Asturiano
El pasáu vienres 4 d'abril tuvo llugar la inauguración del Espaciu Comunista Aida de la Fuente con una mesa redonda sobre la represión nos movimientos sociales y contra quienes lluchen por acabar coles consecuencies de l'actual de crisis capitalista.

La mesa taba formada por un imputáu en nome del CSOA la Madreña, dos imputaos de la campaña Xusticia Social d'Asturies en Pie y amás magar que nun figuraba primeramente nel cartelu, pudimos cuntar cola presencia d'un camarada d'Iniciativa Comunista de Madrid que nos dio testimoniu de los últimos acontecimientos na capital del Estáu.

Los dos imputaos de la campaña Xusticia Social esplicaron los sos casos remarcando la llucha social na que se veníen desenvolviendo, con escenarios tan amplios como l'anterior Fuelga Xeneral y les fuelgues mineres. Amás realizaron una repasada polos últimu casos de represión n'Asturies qu'afecten dende la llucha pol derechu al albuertu como'l movimientu contra'l paru obrero. Toa una serie de procesos llenos d'irregularidaes que traten de criminalizar la llucha de clases n'Asturies.

Tamién allegó un representante ya imputáu del CSOA la Madreña que nos esplicó'l desenvolvimientu de la ocupación de la Madreña buscando conectar en tou momentu colos/es vecinos/es del barriu obreru de Pumarín. Tamién fixo énfasis na importancia d'espublizar los oxetivos de la ocupación como espaciu colectivu y políticu, cola cuenta de normalizar la situación y evitar el refugu del vencindario.

D'últimes intervieno un camarada d'Iniciativa Comunista de Madrid que realizó una repasada sobre los últimos procesos represivos de los últimos meses na capital del estau español. Destacando la imputación de militantes d'Iniciativa Comunista mientres la última Fuelga Xeneral, la criminalización del Centru Social Potemkin pola denuncia de los xuicios políticos n'Euskal Herría, seguio les detenciones masives de mozos estudiantes, antifascistes y feministes. Tamién denunció la brutalidá policial contra les Marches de la Dignidá y el casu del raperu Pablo Hasel.

L'actu prosiguió con un interesante alderique col públicu onde s'aprofio la necesidá d'espublizar y sofitar les lluches, respetando siempres la voluntá de los y les imputaos/es. Siendo conscientes de que nel camín pa la destrucción del sistema capitalista, este va tratar de reprimir y destruyir a tola llucha popular, pero non por ello hai d'aparrar la llucha.

Güei más que nunca, ye necesaria la unidá p'aguantar al capital y entendemos, tal que señaló'l nuesu camarada na so intervención qu'ante la represión del sistema tou y tou compañeru represaliáu/a por lluchar, con independencia de les sos idees, ye un compañeru/a nel camín por una sociedá que sirva a los intereses de la clase trabayadora.

Tres l'actu compartimos un pinchéu y música combativa pa celebrar la esitosa apertura del Espaciu Aida de la Fonte al qu'allegaron más d'una trentena de persones. Esperamos qu'esti espaciu sía'l llugar d'alcuentru de los y les comunistes asturianos/es,asina como'l de toos y toes los/es revolucionarios/es.

    Fecha y hora actual: Miér Nov 22, 2017 2:09 pm