[Iniciativa Comunista - IC d´Asturies] Por una Universidad al servicio del pueblo trabajador asturiano

Comparte
avatar
Pokrovski
Novato/a rojo/a
Novato/a rojo/a

Cantidad de envíos : 21
Reputación : 35
Fecha de inscripción : 27/10/2013
Localización : Asturies

[Iniciativa Comunista - IC d´Asturies] Por una Universidad al servicio del pueblo trabajador asturiano

Mensaje por Pokrovski el Miér Abr 02, 2014 6:41 pm




Castellano

El pueblo trabajador asturiano es testigo una vez más de cómo todas los avances ganados en el pasado son desmantelados por la clase burguesa. Uno de los objetivos clave ha sido la destrucción de la Universidad Pública, motivado por los designios del capital y de la reestructuración económica. La Unión Europea, instrumento de ejecución política de las élites monopolistas del continente, primero con la implantación del Plan Bolonia y ahora con la Estrategia Universidad 2015, busca privatizar la universidad como medida de exclusión a la clase obrera, en una situación en la que el mercado y el propio sistema necesita mano de obra barata, poco cualificada y adormecida. De este modo el sistema universitario y el sector público se subyugan a las necesidades de la burguesía aumentando la explotación de los trabajadores/as y condenándolos/las a la más absoluta servidumbre.

Esto se traduce, en la Universidad de Oviedo, en el aumento de las tasas y la disminución de becas, que unido al empobrecimiento general provocado por la crisis económica, imposibilita a muchos/as jóvenes el acceso a una educación superior de calidad. Con ello se niega la posibilidad de una mejora en las condiciones de vida de los/as estudiantes de clase obrera, forzando a los/as estudiantes al paro indefinido, a la emigración o al trabajo en condiciones de extrema explotación. El cierre de servicios como la biblioteca de Viesques, la pésima situación del personal docente, la masificación en la aulas y los demás recortes obedecen a las prioridades de una consejería y rectorado al servicio del capital. El Consejo Social de la Universidad de Oviedo, una institución desde la que se gobierna la universidad y en la cual están representadas las grandes empresas de Asturias, es una muestra más de cómo la universidad se ha convertido en una fábrica de trabajadores para las empresas.

Desde Iniciativa Comunista d´Asturies llamamos a los/as jóvenes a organizarse y combatir las políticas neoliberales que destruyen la Universidad pública privando a las clases populares de una educación pública y de calidad, así como a confluir con el resto de luchas obreras por la lucha contra un sistema que nos oprime hoy día como estudiantes y en un futuro como trabajadores/as.

¡Por una educación pública y de calidad al servicio de la clase obrera!

¡Unidad y lucha!

Asturianu

El pueblu trabayador asturianu ye testigu una vegada más de cómo toles meyores ganaes nel pasáu son desmantelaes pola clase burguesa. Unu de los oxetivos clave foi la destrucción de la Universidá Pública, motiváu polos designios del capital y de la reestructuración económica. La Xunión Europea, preséu d'execución política de les élites monopolistes del continente, primero cola implantación del Plan Bolonia y agora cola Estratexa Universidá 2015, busca privatizar la Universidá como midida d'esclusión a la clase obrera, nuna situación na que'l mercáu y el mesmu sistema precisa mano d'obra barata, pocu cualificada y adormilitiada. D'esta miente el sistema universitariu y el sector públicu subyúgase a les necesidaes de la burguesía aumentando la esplotación de los/es trabayadores y condergándolos/les a la más absoluta servidume.

Esto traduzse, na Universidá d'Uviéu, nel aumentu de les tases y l'amenorgamientu de beques, que xuníu al empobrecimiento xeneral provocáu pola crisis económica, imposibilita a munchos/es mozos/ces l'accesu a una educación cimera calidable. Con ello niégase la posibilidá d'una meyora nes condiciones de vida de los/es estudiantes de clase obrera, forzando a los/es estudiantes al paru indefiníu, a la emigración o al trabayu en condiciones d'estrema esplotación. El zarru de servicios como la biblioteca de Viesques, la pésima situación del personal docente, la masificación na aules y los demás retayos obedecen a les prioridaes d'una conseyería y rectoráu al serviciu del capital. El Conseyu Social de la Universidá d'Uviéu, una institución dende la que se gobierna la universidá y na cual tán representaes les grandes empreses d'Asturies, ye una amuesa más de cómo la Universidá convirtióse nuna fábrica de trabayadores pa les empreses.

Dende Iniciativa Comunista d´Asturies llamamos a lamocedá a organizasey combatir les polítiques neolliberales que destrúin la Universidá pública quitando a les clases populares d'una educación pública y calidable,asina como a confluyir col restu de lluches obreres pola llucha contra un sistema que nos prime güei día como estudiantes y nun futuru como trabayadores.

¡Por una educación pública y de calidá al serviciu de la clase obrera!
¡Unidá y llucha!

    Fecha y hora actual: Dom Nov 19, 2017 5:58 am