[Iniciativa Comunista d´Asturies] Asturies entera por la unidad obrera

Comparte
avatar
Pokrovski
Novato/a rojo/a
Novato/a rojo/a

Cantidad de envíos : 21
Reputación : 35
Fecha de inscripción : 27/10/2013
Localización : Asturies

[Iniciativa Comunista d´Asturies] Asturies entera por la unidad obrera

Mensaje por Pokrovski el Sáb Feb 22, 2014 9:11 pm


Asturies está sufriendo una situación de extrema gravedad y la clase obrera está siendo brutalmente atacada por sus opresores. Cada día nos enfrentamos a una escalada mayor de agresiones (precariedad, cierres, despidos, EREs,...), todo ello en beneficio de la clase dominante. Con este panorama ya no pueden existir excusas para no organizarnos y luchar.

Lamentablemente, las estructuras de los sindicatos mayoritarios nos lo ponen difícil debido a la dominación de estos por cúpulas vendidas al capitalismo. El combate debemos darlo pues para defender nuestros derechos, pero también para vencer este sistema opresor que nos explota cada vez más. Solo mediante la lucha organizada y la unidad podremos acabar con los traidores y los empresarios sin escrúpulos.

La lucha aislada de los trabajadores en una sola fábrica tiene pocas posibilidades de resultar victoriosa contra una patronal organizada que ejerce su dominio y control a través del Estado capitalista. No obstante, debemos entender que solo mediante la lucha organizada y con la premisa de defender el trabajo por encima de todo, por el propio bien pero también por el futuro de Asturies, es posible poner en jaque al capital como así demuestran tantos ejemplos en Asturies. Es necesario parar el cierre de fábricas que condenan al cientos de familias al hambre y la miseria, pero también que condenan a la clase trabajadora asturiana a la precariedad y a la falta de salidas. Por ello, hay que tener claro que el camino debe ser el de la unidad en la lucha y la solidaridad. Saludamos y apoyamos firmemente la iniciativa de unidad obrera surgida hace escasas semanas por parte de los trabajadores de 12 fábricas abocadas al cierre. Desde Iniciativa Comunista d'Asturies creemos que es un gran paso para combatir entre todos y todas a las fuerzas de la patronal. De la misma forma creemos imprescindible la organización desde la base, única forma de hacer prevalecer los intereses de los trabajadores y las trabajadoras.

Hace 80 años y por las mismas fechas nuestros mayores comenzaban a organizarse de forma conjunta y a dar pasos para la unidad que se forjó mediante las alianzas obreras, meses después en Octubre se demostró lo imprescindible de esta unidad ya que solo aquí se consiguió poner en jaque al sistema capitalista. Llamamos a todos los trabajadores a sumarse a esta iniciativa y dar ejemplo de unidad como lo hicimos en 1934. Porque en el capitalismo no hay salida ni futuro para la clase obrera, construyamos unidos y unidas una sociedad que sirva a nuestros intereses, que nos de trabajo, comida, educación y salud dignos. Por un futuro para la clase obrera, construyamos la sociedad socialista y barramos con los parásitos capitalistas que nos explotan cada vez más y nos abocan a la miseria.

¡Viva la lucha de la clase obrera!

¡Unidad y lucha!


Contacto:  icasturies@gmail.com

En Asturianu

Asturies ta sufriendo una situación d'estrema gravedá y la clase obrera ta siendo brutalmente atacada polos sos opresores. A caldía enfrentamos a una esguilada mayor d'agresiones (precariedá, zarros, despidos, EREs,...), tou ello en beneficiu de la clase dominante. Con esti panorama yá nun pueden esistir escuses pa nun organizanos y lluchar.

Lamentablemente, les estructures de los sindicatos mayoritarios pónenlo difícil por cuenta de la dominación d'estos por cúpules vendíes al capitalismu. El combate tenemos que dalo nos pa defender los nuesos derechos, pero tamién pa vencer esti sistema opresor que nos esplota cada vez más. Solo por aciu de la llucha organizada y l'unidá vamos poder acabar con los traidores y los empresarios ensin escupulos.

La llucha aisllada delosl trabayadores nuna sola fábrica tien poques posibilidaes de resultar victoriosa contra una patronal organizada qu'exerce el so dominiu y control al traviés del Estáu capitalista. Sicasí, debemos d'entender que solo cola llucha organizá y cola premisa de defender el trabayu percima de too, por el propiu bien pero tamién pol futuru d’Asturies, ye posible poner en xaque al capital como demuestren tantos exemplos na nuesa tierra. Ye necesariu parar el zarru de fábriques que conderguen al cientos de families a la fame y la misería, pero tamién que conderguen a la clase trabayadora asturiana a la precariedá y a la falta de salíes. Por ello, hai que tener claro que'l camín tien de ser el de la unidá na llucha y la solidaridá.

Saludamos y sofitamos firmemente la iniciativa d'unidá obrera surdida va escasos semanes per parte de el trabayadores de 12 fábriques empuestes al zarru. Dende Iniciativa Comunista d'Asturies creemos que ye una reblagada pa combatir ente toos y toes a les fuerces de la patronal. De la mesma forma creemos imprescindible la organización dende la base, única forma de facer prevalecer los intereses de el trabayadores y el trabayadores.

Fai 80 años y poles mesmes feches los nuesos mayores empezaben a entamase de forma conxunta y a dar pasos pa la unidá que se forxó por aciu les aliances obreres, meses dempués n'Ochobre demostróse lo imprescindible d'esta unidá yá que solo equí consiguióse poner en xaque al sistema capitalista. Llamamos a toos el trabayadores a sumase a esta iniciativa y dar exemplu d'unidá como la fiximos en 1934. Porque nel capitalismu nun hai salida nin futuru pa la clase obrera, construyamos xuníos y xuníes una sociedá que sirva a los nuesos interes, que nos de trabayu, comida, educación y salú dignos. Por un furuto pa la clase obrera, constuyamos la sociedá socialista y barramos colos parásitos capitalistes que nos esploten cada vez más y empónennos la miseria.

¡Puxa la llucha de la clase obrera!

¡Unidá y llucha!


Contautu: icasturies@gmail.com

iniciativacomunista.org

twitter.com/ICAsturies

    Fecha y hora actual: Miér Nov 22, 2017 4:54 am