(JCE (m-l) - GALIZA ) As XCE(m-l) diante da aventura política de Mario Conde

Comparte
avatar
AlbaniaSocialista
Gran camarada
Gran camarada

Cantidad de envíos : 341
Reputación : 353
Fecha de inscripción : 20/08/2012

(JCE (m-l) - GALIZA ) As XCE(m-l) diante da aventura política de Mario Conde

Mensaje por AlbaniaSocialista el Miér Sep 05, 2012 10:44 am

Mario Conde, un empresario que responde aos intereses da oligarquía e recordemos, encarceado polos seus escándalos financeiros, preséntase ás próximas eleccións autónomicas baixo as siglas de Sociedade Civil e Democracia, con apoio dun sector bastante grande do PP en Galiza. Ante esta intentona temos que sinalar:

1. SCeD é un partido populista máis, como UPyD por exemplo. O POPULISMO que practican é a alternativa burguesa para neutralizar calquera opción revolucionaria, por iso as clases dominantes cando están a perder ou ven en perigo os seus intereses e a súa utilización do Estado, résganse as vestiduras defendendo a democracia, a SÚA DEMOCRACIA. É curioso o dato de que leven, todos estes partidos, nas súas siglas a palabra Democracia, pero a Democracia Burguesa. Cabe aclarar que esa falsa democracia, consiste non só no reparto do poder e as súas utilidades, entregando as riquezas naturais dos nosos países, senón fundamentalmente creando leis e códigos que perpetuen a validez dos actos destes ladróns de luva branca, e á vez, a explotación dos traballadores. As normas de xogo que eles impoñen sempre están ao axexo de todo goberno que pretenda transitar polos camiños da soberanía nacional e que rexeite o intervencionismo descarado da U.E e a OTAN.


2. Baixo o discurso "progre" ( unidade ante a crise, sacrificios polo ben da nación ) enganan os traballadores e traballadoras. É hora de actuar, de saír ás rúas, de concienciar, de traballar pola unidade popular, baixo un programa que recolla firmemente a superación monárquica. Loitemos pola República que nos encamiñe cara ao Socialismo, cara á liberación económica, social e nacional.

3. É de suma importancia recordar que entre o capitalismo e o socialismo, estes partiduchos se reclaman da terceira vía, cuxas expresións non son outras que a demagoxia e o populismo, disfrazado de esquerda ou dereita segundo os intereses da clase dominante, pero que á fin e ao cabo o que practican estes ladróns ( hai que dicilo ben claro, Mario Conde é un ladrón ) é unha política reacionaria, xenófoba. En momentos en que o sistema entra en desprestixio, os mecanismos oligárquicos póñense en funcionamento para crear " novas organizacións ", con máis " transparencia ", " democracia interna ", etc , pero OLLO! son o mesmo can con distinto colar. É deber dos e as mozas comunistas denunciar publicamente a aqueles que nos azoutan miserablemente polo seu propio beneficio.

CONTRA AS SÚAS MENTIRAS, UNIDADE POPULAR !!
A XUVENTUDE COMUNISTA É FUTURO !!
avatar
AlbaniaSocialista
Gran camarada
Gran camarada

Cantidad de envíos : 341
Reputación : 353
Fecha de inscripción : 20/08/2012

Re: (JCE (m-l) - GALIZA ) As XCE(m-l) diante da aventura política de Mario Conde

Mensaje por AlbaniaSocialista el Miér Sep 05, 2012 10:45 am

Aquí el texto en castellano:

Mario Conde, un empresario que responde a los intereses de la oligarquía y recordemos, encarcelado por sus escándalos financieros, se presenta a las próximas elecciones autónomicas bajo las siglas de Sociedad Civil y Democracia, con apoyo de un sector bastante grande del PP en Galiza. Ante esta intentona tenemos que señalar:

1. SCyD es un partido populista más, como UPyD por ejemplo. El POPULISMO que practican es la alternativa burguesa para neutralizar cualquier opción revolucionaria, por eso las clases dominantes cuando están perdiendo o ven en peligro sus intereses y su utilización del Estado, se rasgan las vestiduras defendiendo la democracia, SU DEMOCRACIA. Es curioso el dato de que lleven, todos estos partidos, en sus siglas la palabra Democracia, pero la Democracia Burguesa. Cabe aclarar que esa falsa democracia, consiste no solo en la repartija del poder y sus utilidades, entregando las riquezas naturales de nuestros países, sino fundamentalmente creando leyes y códigos que perpetuen la validez de los actos de estos ladrones de guante blanco, y a la vez, la explotación de los trabajadores. Las normas de juego que ellos imponen siempre están al acecho de todo gobierno que pretenda transitar por los caminos de la soberanía nacional y que rechace el intervencionismo descarado de la U.E y la OTAN.

2. Bajo el discurso "progre" ( unidad ante la crisis, sacrificios por el bien de la nación ) engañan a los trabajadores y trabajadoras. Es hora de actuar, de salir a las calles, de concienciar, de trabajar por la unidad popular, bajo un programa que recoja firmemente la superación monárquica. Luchemos por la República que nos encamine hacia el Socialismo, hacia la liberación económica, social y nacional.

3. Es de suma importancia recordar que entre el capitalismo y el socialismo, estos partiduchos se reclaman de la tercera vía, cuyas expresiones no son otras que la demagogia y el populismo, disfrazado de izquierda o derecha según los intereses de la clase dominante, pero que al fin y al cabo lo que practican estos ladrones ( hay que decirlo bien claro, Mario Conde es un ladrón ) es una política reaccionaria, xenófoba . En momentos en que el sistema entra en desprestigio, los mecanismos oligárquicos se ponen en funcionamiento para crear " nuevas organizaciones ", con más " transparencia ", "democracia interna ",etc , pero ¡OJO! son el mismo perro con distinto collar. Es el deber de los y las jóvenes comunistas denunciar publicamente a aquellos que nos azotan miserablemente por su propio beneficio.

CONTRA SUS MENTIRAS, UNIDAD POPULAR!!!!!
LA JUVENTUD COMUNISTA ES FUTURO!!!

    Fecha y hora actual: Vie Nov 24, 2017 4:10 pm