Machina (GZ) - Ensaio sobre o silencio (2012)

marzoa
marzoa
Comunista
Comunista

Cantidad de envíos : 146
Reputación : 208
Fecha de inscripción : 24/06/2010

Machina (GZ) - Ensaio sobre o silencio (2012)  Empty Machina (GZ) - Ensaio sobre o silencio (2012)

Mensaje por marzoa el Miér Mar 21, 2012 11:13 pm


GALEGO

Rachar co silencio que infecta o mundo actual facendo unha viaxe polos temas de actualidade que asoballan á sociedade e aos que ninguén lles fai fronte. Deste xeito resume Machina, o grupo de rock alternativo/hardcore melódico/screamo de Cerceda o seu terceiro traballo discográfico. O grupo defíneo como o seu disco máis comprometido política e socialmente. Así mesmo, con el acadan a madureza da banda ao realizar un traballo moito máis produtivo ao poñer todos os recursos da banda á hora de crear e obtendo un resultado moito máis logrado.

O último traballo da banda gravouse a finais do 2011 en Vigo baixo a dirección de Pablo Iglesias, o produtor de Ensaio sobre o silencio. O disco componse de trece cortes e foi masterizado polo sueco Pelle Henricsson (Refused, The Hives, In Flames...). Segundo Machina, a masterización conseguiu facer do seu último disco un traballo moito máis maduro.

O deseño do disco correu a cargo da propia banda. Van lanzar unha edición especial de 250 unidades. Para reservar este disco cun deseño especial e feito de xeito manual cómpre enviar un correo a tenda@machinagz.com cos vosos datos. Así e todo, tamén haberá unha edición que se ha distribuír do xeito convencional, para chegar así a todas aquelas persoas que non poidan adquirir a serie limitada do disco.

Escoitar o disco:

http://machinagz.bandcamp.com/album/ensaio-sobre-o-silencio

CASTELLANO

Romper con el silencio que infecta el mundo actual haciendo un viaje por los temas de actualidad que dominan a la sociedad y a los que nadie les hace frente. De esta forma resume Machina, el grupo de rock alternativo/hardcore melódico/screamo de Cerceda su tercer trabajo discográfico. El grupo lo define como su disco más comprometido política y socialmente. Asimismo, con él consiguen la madurez de la banda al realizar un trabajo mucho más productivo al poner todos los recursos de la banda a la hora de crear y obteniendo un resultado mucho más logrado.

El último trabajo de la banda se grabó a finales del 2011 en Vigo bajo la dirección de Pablo Iglesias, el productor de Ensayo sobre el silencio. El disco se compone de trece cortes y fue masterizado por el sueco Pelle Henricsson (Refused, The Hives, In Flames...) . Según Machina, la masterización consiguió hacer de su último disco un trabajo mucho más maduro.

El diseño del disco corrió a cargo de la propia banda. Van a lanzar una edición especial de 250 unidades. Para reservar este disco con un diseño especial y hecho de manera manual hay que enviar un correo a tenda@machinagz.com con vuestros datos. Así y todo, también habrá una edición que se distribuirá de la manera convencional, para llegar así a todas aquellas personas que no puedan adquirir la serie limitada del disco.

Escuchar el disco:

http://machinagz.bandcamp.com/album/ensaio-sobre-o-silencio

    Fecha y hora actual: Dom Mar 29, 2020 12:06 pm